لوازم سرویس بهداشتی و حمام، و اصول صحیح چینش آنها

ساخت وبلاگ

حمام ممکن است اولین چیزی نباشد که میهمانان شما هنگام ورود به خانه شما می بینند، اما احتمالاً در مقطعی از اقامت خود به آنجا خواهند رفت. و فراتر از تاثیری که بر بازدیدکنندگان می گذارد، بهینه سازی این فضا می تواند زندگی روزمره شما را کمی کارآمدتر و لذت بخش تر کند.

کفپوش حمام مناسب، شلف های ذخیره سازی، محصولات مراقبت از خود، لوازم جانبی و ترفندهای طراحی می توانند دنیای متفاوتی را ایجاد کنند. چه از ابتدا شروع کنید و چه به دنبال شکوفا کردن فضای فعلی خود هستید، نگاهی به تمام ملزومات حمام زیر به چرخاندن چرخ‌های شما کمک می‌کند.

 

این چک لیست ملزومات حمام، تمام موارد ضروری کاربردی، به علاوه وسایل تجملی، لوازم نظافت و همه چیز را در بر می گیرد. بیا شروع کنیم.

 

چک لیست نیازهای حمام کاربردی

 

شما هرگز نباید سبک را برای عملکرد به خطر بیاندازید - یا برعکس. با در نظر گرفتن این موضوع، موارد ضروری ذکر شده در زیر نه تنها مفید هستند، بلکه از نظر زیبایی نیز دلپذیر هستند. این شامل حوله حمام، تشک حمام، فرش ناحیه ای، پرده دوش، سبدهای ذخیره سازی، سطل زباله، جا صابون، جای مسواک و مانع است.

 

نکات خرید و ملاحظات طراحی را در زیر بیابید.

 

حوله حمام

 

حوله حمام

 

حوله ها تقریباً نیازی به معرفی ندارند. آنها آب را جذب می کنند، به شما کمک می کنند موهایتان را خشک کنید و در فاصله زمانی بین دوش گرفتن و لباس پوشیدن، شما را گرم نگه می دارند. تقریباً همه از حوله های حمام استفاده می کنند و آنها را در صدر فهرست چک ما برای لوازم ضروری حمام قرار می دهند.

 

وبلاگ ما را بخوانید تا بیاموزید چگونه حوله های خود را مانند یک هتل مجلل تا کنید و حالت دهید.

 

چگونه حوله مناسب خود را انتخاب کنید

 

البته، همه حوله ها یکسان ساخته نمی شوند. گزینه‌های لوکس فوق‌العاده‌ای وجود دارد که از پنبه کلاسیک ترک، ملحفه‌های حمام آجدار فوق‌العاده نرم، فوتا بافته‌شده تخت، بافت‌های وافل و حتی ملحفه‌های حمام پنبه‌ای ارگانیک ساخته شده‌اند. هر ماده ظاهر و احساس منحصر به فردی دارد، بنابراین انتخاب بیشتر به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما برخی از پارچه ها فشرده تر از بقیه تا می شوند.

 

برای راهنمایی های بیشتر در مورد انتخاب ست برای حمام، مقاله ما را ببینید، بهترین مواد حوله چیست و چه اندازه هایی باید بخرید؟

 

تشک حمام

 

تشک حمام

 

حوله ها ممکن است در صدر فهرست موارد ضروری باشند، اما تشک حمام در رتبه دوم قرار دارد. مواد جاذب به خشک نگه داشتن کف‌پوش‌ها کمک می‌کند و در نهایت از آسیب رطوبت جلوگیری می‌کند، در حالی که در رنگ‌های مختلف گره می‌خورد و کمی بافت اضافه می‌کند.

 

نحوه انتخاب

 

تشک های حمام در اشکال، مواد، بافت ها و رنگ های مختلف وجود دارند. اگر مطمئن نیستید که چه سبکی را انتخاب کنید، طرحی را در نظر بگیرید که با دیگر ملحفه های حمام شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، می توانید یک تشک وان پنبه ای ترکی به همان رنگ و پارچه تری مانند حوله خود تهیه کنید. شما همچنین می توانید رنگ را مطابقت دهید اما بافت متفاوتی مانند حوله های آجدار خاکستری روشن با یک تشک خاکستری روشن با یک موتیف منحصر به فرد انتخاب کنید.

 

کفپوش ضد لغزش حمام

 

کفپوش ضد لغزش حمام

 

کفپوش یا کفی حمام یکی از آن لوازم ضروری حمام است که اغلب نادیده گرفته می شود. در حالی که لزوماً کفپوش شما را از آسیب آب محافظت نمی کند، می تواند نرمی زیر پا، عایق، جذب صدا و یک لمس تزئینی را فراهم کند.

 

راهنمای ما را برای بررسی عمیق‌تر تفاوت بین تشک حمام در مقابل فرش حمام ببینید.

 

نحوه انتخاب

 

فرش‌های حمام معمولاً کوچک‌تر و صاف‌تر از فرش‌هایی هستند که ممکن است در بقیه قسمت‌های خانه‌تان استفاده کنید. بسته به شکل حمام و فضای در دسترس شما، ممکن است یک یا دو فرش کوچک حمام را روی زمین زیر روشویی، یک فرش دایره ای در جلوی توالت یا یک روکش بلند در طول اتاق قرار دهید.

 

پرده حمام

 

پرده حمام

 

همه حمام ها به پرده دوش نیاز ندارند، اما اگر حمام شما دارای وان و بدون در شیشه ای برای دوش است، این مورد برای حفظ حریم خصوصی و کنترل بخار ضروری است. و آستر را فراموش نکنید. این لایه ضد آب به دور نگه داشتن آب از کف حمام شما کمک می کند و در عین حال از رشد کپک جلوگیری می کند.

 

هر چند وقت یکبار باید حوله ها، روکش های پرده حمام و سایر لوازم ضروری حمام را تعویض کنید؟ مقاله ما را بخوانید تا متوجه شوید.

 

نحوه انتخاب پرده وان

 

فقط به این دلیل که پرده های دوش از ملزومات حمام هستند به این معنی نیست که نمی توانند طراحی فضای شما را نیز بهبود بخشند. شما می‌توانید از پنبه ابری سبک و مطبوع، پنبه ترکی تخت بافت با حاشیه‌های گره‌دار دستی، بافت وافل با بافت درخشان و طرح‌های لکه‌دار ظریف برای کسانی که می‌خواهند فقط یک نکته مورد علاقه خود را اضافه کنند، انتخاب کنید.

 

جا مایع یا جا صابون

 

جا مایع

 

دستگاه های پخش صابون از ملزومات مهم حمام هستند. این ناگفته نماند، اما مهم است که بتوانید دستان خود را بعد از استفاده از حمام یا هر زمانی در طول روز بشویید. می توانید با صابون دست مایع در یک تلگراف به سبک پمپ قابل شارژ مجدد استفاده کنید یا صابون نواری را با ظرفی طراحی شده انتخاب کنید.

 

جا مسواکی

 

جا مسواک

 

خرید جای مسواک را در نظر بگیرید که با صابون شما و سایر لوازم جانبی روی میز هماهنگ باشد. از فنجان های سرامیکی و پایه های مدرن گرفته تا قفسه های فلزی و پایه های تزئینی، گزینه ای برای هر سلیقه طراحی وجود دارد.

 

برخی از مسواک های برقی دارای ایستگاه های شارژ مخصوص به خود هستند که به عنوان نگهدارنده نیز عمل می کنند. از آنجایی که طناب ها از نظر زیبایی شناسی خوشایند نیستند، در صورت امکان می توانید مسواک خود را زیر سینک، در قفسه یا جای دیگری که سیم در آن ظاهر نمی شود، وصل کنید.

 

سبدها و سطل های ارگانایزر

 

قفسه نظم دهنده وسایل حمام

 

سبدهای بافته شده و سطل های بوم تنها چیزی است که برای نگهداری و سازماندهی وسایل حمام شما استفاده می شود. می‌توانید حوله‌های تا شده یا تا شده، رول‌های دستمال توالت اضافی، ابزارهای داغ مو، لوازم بهداشتی مهمان و سایر لوازم حمام را که دوست دارید قرار دهید.

 

سبدها و سطل ها برای نگهداری در زیر سینک، چه در پشت درهای کابینت و چه در معرض دید، عالی هستند. همچنین می توانید آنها را در قفسه های باز قرار دهید و بزرگترها را مستقیماً روی زمین قرار دهید.

 

نحوه انتخاب سبد و سطل برای حمام

 

برگ نخل رنگ نشده و سبدهای بافته شده با جوت فوق العاده همه کاره هستند و در هر حمامی یک لمس ارگانیک و آرام ارائه می دهند. همین امر در مورد سطل های بوم رنگ نشده نیز صدق می کند. هنگام انتخاب ظروف نگهداری، اندازه ها و مقادیر مختلف مورد نیاز خود را در نظر بگیرید، سپس یک ست همسان با همان رنگ و جنس تهیه کنید. از طرف دیگر، می‌توانید دو ماده با رنگ مشابه یا یک ماده را در دو رنگ متضاد انتخاب کنید، مانند سبدهای برگ نخل سیاه و طبیعی.

 

سطل زباله

انواع سطل زباله

سطل های زباله اغلب به عنوان وسایل غیر تزئینی حمام پاک می شوند. اگرچه آنها واقعا ضروری هستند، اما به این معنی نیست که نمی توانند شیک باشند.

بازدیدکنندگان خود را بدون سطل زباله معلق نگذارید، و چک لیست ضروریات حمام مهمان ما را ببینید تا مطمئن شوید که هر چیز دیگری که ممکن است مهمانانتان به آن نیاز داشته باشند را دارید.

جا حوله

جا حوله

همه در حمام مانع نگه می دارند. با این حال، داشتن مکانی برای انداختن حوله های مستعمل و لباس های کثیف قبل از دوش گرفتن می تواند خوب باشد.

وبلاگ ما را در مورد نحوه شستن و مراقبت صحیح از حوله ها بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که ملحفه های حمام شما تا حد ممکن دوام می آورند.

نحوه انتخاب

مانع حمام لزوماً نباید مانند ظرفی برای ملحفه های کثیف به نظر برسد. به عنوان مثال، می‌توانید یک سبد لباسشویی درب دار پیچیده را تهیه کنید تا با سایر سبدهای ذخیره‌سازی خود مطابقت داشته باشد. ترجیح می دهید همه چیز را ساده نگه دارید؟ با یک کیف برزنتی و یک قاب فلزی تاشو نمی توانید اشتباه کنید.

چک لیست لوازم جانبی حمام و دوش و محصولات مراقبت از خود

هنگامی که تمام لوازم ضروری حمام خود را تهیه کردید، به اضافه کردن چند لوازم جانبی حمام و محصولات مراقبت از خود فکر کنید.

لباس حمام

لباس حمام

روپوش ها دقیقاً ملزومات حمام نیستند، اما قطعاً خوب است که یک روپوش باکیفیت در دست داشته باشید. از کتانی بسیار بلند و آرام گرفته تا پنبه ارگانیک سازگار با زمین، بافت وافل با قد متوسط، پنبه ابری کرکی و پارچه مخملی الهام گرفته از آبگرم، یک لباس عالی برای همه وجود دارد.

دمپایی

دمپایی حمام

لوکس بودن دمپایی های راحت را نمی توان دست کم گرفت. فرقی نمی‌کند دمپایی‌های سنتی، کفش‌های مجلسی به سبک کلوخ، چکمه‌های دنج یا حتی جوراب‌های دمپایی را ترجیح دهید، پاهایتان از شما تشکر خواهند کرد.

حوله آرایشی

اگر در مورد مراقبت از پوست جدی هستید، پارچه های شستشوی تعیین شده ضروری هستند. این حوله های آرایشی نه تنها به شما کمک می کنند حوله های دست خود را از پارچه های صورت خود جدا کنید، بلکه در کنار سینک ظرفشویی شما شیک به نظر می رسند. به علاوه، رنگ مشکی لکه های آرایش را پنهان می کند.

بالم بدن

بالم بدن

وقتی از حمام یا وان خارج می‌شوید، به سراغ یک مومیایی مرطوب‌کننده بدن بروید. این معجون گیاهی حاوی روغن های نارگیل و سبوس برنج به علاوه عصاره های دریایی است که به طور همزمان پوست شما را از گردن به پایین نرم و سفت می کند. رایحه تسکین دهنده نیز لمس خوبی است.

تا به حال باید در مورد حیاتی ترین ملزومات حمام و لوازم جانبی اختیاری به سرعت عمل کنید، اما اگر فضای خود را بازسازی کنید یا آن را از ابتدا طراحی کنید، چه؟ اجزای اصلی شامل روشویی، آینه، توالت، وان، کاشی، کابینت، قفسه بندی، وسایل، نورپردازی، پوشش های پنجره و آثار هنری است.

برای خرید لوازم حمام و دستشویی با کیفیت عالی، روی تصویر زیر کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

لوازم سرویس بهداشتی و حمام، و اصول صحیح چینش آنها...
ما را در سایت لوازم سرویس بهداشتی و حمام، و اصول صحیح چینش آنها دنبال می کنید

برچسب : لوازم حمام, ملزومات حمام, حمام, سرویس بهداشتی, نویسنده : امیری دکور bestbathroom بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 17:38